First Anniversary and First Skin.


Anyeong irama Hello Hello Ijen Goodbye Goodbye . lalalala ..

Hoi Hoi korang . Opss Assalammualaikum . tuhh baru betul . ahhh rindu nye nak Update . Dah 2 minggu aku tak Update . suram je Blog aku . So hari ni tujuan aku nak Update pasal First Anniversary aku . Leya dah kawin ke ? hey im still young . Sixteen Years young ok . im not Married . 

Maybe Entry kali ni panjang sikit . sebab nak luah kan perasaan sikit . hoho . then leya nak bagi Skin sekali .

8/7/2012 ni dalam sejarah, aku paling lama couple dengan budak nii .


Love him so much . kalau ingat balik first-first couple memang janggal sebab satu kelas wokk . Semua nak cover . Cakap kena cover . tak boleh kuat-kuat nanti malu . haha . but sekarang aku dah tak kesah . biar dia tahu sikap aku yang sebenar . nak buat ape nyorok-2 kan . Cinta tak kenal paras rupa kata kan . haha . 


Banyak - banyak orang yang aku Couple . dia paling The best . Maybe sebab dia baik dengan aku . Kekadang tuh terasa sakit hati jugak melayan dia . sebab dia ni nakal . mcm bebudak . Memang bebudak pung . sebab dia bawah aku . Aku lahir bulan 1 then dia lahir bulan 10 . Thats mean aku kakak laa kan .

Then kita orang Couple Panggil Awak , Saya . Gempak tak ? Seumur hidup aku tak pernah aku panggil ex-boyfie dengan perkataan Saya , Awok . Tapi dia lain . korang tak rasa ke panggil Awok , Saya lagi matang .   ngeee XD ~ ~ . 

Adik aku cakap muka dia macam Onew group Shinee . yeka ? Aku tak rasa pung . 


kawan aku pulak cakap rupa dia macam Taec yeon group 2PM . 


Huih lagi handsome . tapi aku rasa rupa dia macam tentera Jepun . haha sebab rupa dia ada parut akibat Jatuh Gunung Cuti 2 minggu hari tuh .

Kita orang jarang gaduh sebab tuhh kita orang kekal . Kalau aku merajuk dia yang pujuk . Kalau dia merajuk kekadang aku pujuk jugak tapi dia jarang merajuk .. Kalau gaduh pung pasal orang ketiga . actually dia setia ngan aku tapi disebabkan mulut orang kan . so tak boleh nak buat ape laa . sabo je laa .

Pasal kat kelas pulak ? Kalau dia cakap dengan cikgu pung aku jeles .  kau tak caye . meh jadi classmates aku . nanti kau tahu laa . Aku banyak kali nangis sebab dia maybe sebab sayang kott . ishh kememeh nye aku

Parents aku pun dah tahu pasal relation kita orang . Mak aku siap tanya lagi "Kau nak kawin dengan dia ke ?" . Dear my mom , im still young laa . Then banyak-banyak aku cople dia sorang je yang berani jumpa Mak aku . yang lain hampeh . Ni yang buat aku takbik spring kat dia .

But i have bad news . tak dapat nak feeling-2 esok sebab dia pergi Johor . 


Ouhh . i will miss you dear .  Never let you go . Blogskin time . Disebabkan first anniversary so leya nak bagi first skin untuk korang . have a rule btw . 

1 : Follow my blog first :  Blog
2 : then follow my twitter : Twitter
3 : Like my Fanpage : Fanpage .

senang bukan ? so kalau nak amik ask me first . ouhh forgot . one more thing Do not remove credit or i will make you ashamed .  Deal ? ok lets see my first Skin .


Download |  Preview




banyak aku merepek hari nii . ok done update . babai Pyong Pyong XD


No comments:

Post a Comment