Myungsoo Tertinggal Selipar.




Assalammualaikum / Anyong >.<

Ok hari ni Berita Harian Tv15 ingin membincangkan pasal Myungsoo Tertinggal Selipar yang jadi Trending dekat Twitter . Gila Daebak. Sape yang mulakan dulu?


Haha . kalau korang baca korang boleh gelak sorang sorang depan PC. Actually aku sendiri pun tak perasan masa tengok She is Back PV Ver Japan . then ada sorang INSPIRIT cakap baru aku tahu . then aku Stalk Twitter dia .


ishh . Seriusly aku tak perasan langsung. Then aku bukak balik MV tuhh then tengok Part 1:38 . haha gelak guling guling aku tengok . then aku Replay Part tuh lebih dari 10 kali. 




korang cuba tengok Gif tuhh betul-2 . Myungsoo yang Second last tuhh . Dah laa dia tertinggal Seliper tuhh then Sungjong pergi Pijak pulak tuhh . haha.

Kesian Myungsoo Maybe dia sekarang tengah asyik tersedak je sebab Kena Bash dengan INSPIRIT. ha ! aku upload sikit pasal Trending ni .










Done Uploading , Malas lagi nak Upload. Aku nak pi layan SESAME PLAYER kejap. btw orang lain dok Trending pasal Hwayoung , INSPIRIT Trending pasal #MYUNGSOOTERTINGGALSELIPER

INSPIRIT MALAYSIA IS REALLY DAEBAK . poor Myungsoo!! haha ok laa .  Done Update .



1 comment: