SECOND SOTD~~


Assalamualaikum, Anyeonghaseyo ^^.

Hai guyss,,, hari ni aku rasa macam takde mood plus dengan happy. First aku takde mood sebab blog aku buruk, kusam,tidak bermaya, hahahahahaha. actually aku nak buat blog aku jadi happy sikit meriah. berwarna-warni di aidilfitri. ok aku dah mengarut. dah 2 hari berturut-turut aku try skin orang itulaa, orang ini laa. semua aku edit tak lawa. takde mood langsung. hmmm nanti je laa aku mengedit.

Yang aku happy pulak, My skin jadi SOTD buat kali kedua. Jyeahhh !!! / Flying dance/ Skin tu korang belum tengok lagi. so hari ni la. hari yang aku akan post skin tuh. actually skin tuh aku ambil basecode orang tapi dah mintak permission dahh. Thanks to kak atin sebab izinkan.


Ohh My KYUZIZI. hahahahahahahahahah tak sangka aku. LOL XD



So kalau korang nak guna comment dulu ye. Then korang jangan nak mandai-mandai pi delete credits. Sekian. 

10 comments:

  1. ween dah guna skin ni but boleh tak nak mintak izin leya ween nak guna kod kod skin ni untuk edit sikit blog ween :)

    ReplyDelete
  2. @Ween : Boleh, tapi boleh tak ween letak kredit nama kita dengan kak atintory, sebab basecodenya dari kak atin :)

    ReplyDelete
  3. yang kak atin tu dah ade dah. ween try edit dulu, kalau matching dengan blog ween, ween letak credit to leya okay thanks ^^

    ReplyDelete
  4. okay ween dah try edit and nampaknya ween cuma guna background ni [http://i.imgur.com/xgoRFhU.png]. kene credit ke tak ye leya? :)

    ReplyDelete
  5. the layout is so pretty and it deserves SOTD ^^ lol.. myungsoo everywhere!

    ReplyDelete
  6. Akak, Nei nak izin basecode boleh tak? comelnyaahhh :D

    ReplyDelete