25 Things That Make Me Happy

Assalamualaikum


Rules: 
  • Create a new post + insert the theme picture above.
  • List 25 things that make you happy most of the time (it can be any language that you want)
  • Mention the blog that have tagged you (of course it can be more than a blog)
  • Tag at least other 5 bloggers & make sure they know they've been tagged!
  • You might also share your favourite quote of the week! (if none, then it's okay)


Thanks to Hikayat Leyha dan kak yana sebab tag saya. 

Ini antara list yang boleh membahagiakan aku

  • Banyak duit
  • Travel
  • Fly to korea
  • Jumpa Infinite
  • Say "hi" to sungyeol
  • Layan Running Man sampai pengsan
  • Bila aku buat lawak dan orang gelak walaupun tak kelakar, aku nak dia orang gelak dan itu membahagiakan aku
  • Edit blog dan lihat hasilnya
  • Bila tengok ramai orang comment dekat post. *ek eleh kecoh ahh
  • Internet laju dimana-mana
  • Cpuv masuk
  • Tiap-tiap hari beli baju baru, beg baru, kasut baru
  • Bila ibu cakap yang dia sayangkan saya.
  • Berangan
  • Muka bebas dari jerawat
  • Fasih berbahasa Inggeris
  • Blog masuk newspaper
  • Makan tanpa rasa risau berat badan naik
  • Lepak dengan kawan patuh gelak. wuu happynya
  • Jumpa WanaSeoby
  • Kawin dengan anak raja
  • Bilik tidur yang cantik dan semua pink
  • Dapat berjumpa dengan rakan blogger
  • Dapat no telefon semua ahli infinite. 
  • Aku happy bila tahu dah cukup 25 benda yang buat aku happy.


Lastly. 


Aku tag semua yang baca entry ni. Sekian Genite, jalja. 

9 comments:

  1. Hahahaahahhaha .. Lawak laaah leya niih. Eh, nnt dah dpt no phone infinate kongsi ehhh ^.~

    ReplyDelete
  2. thorbaikk! paling win bila ibu cakap sayang kat kita.. gembira hbes!

    ReplyDelete
  3. salam leya terima kasih sudi jawab, moga yang belum tercapai akan jadi nyata :)

    ReplyDelete
  4. Kita buat jugakk http://impianacikyaanie.blogspot.com/2016/02/25-things-that-make-me-happy.html :)

    ReplyDelete
  5. lawanya blog dia..T_T jeles nau. heheh salam kenal awak. kita follow sini yer

    ReplyDelete
  6. Ya Allah terharunya baca :O jumpa saya , betulke tak salah baca ni? xD

    ReplyDelete