Who Is Your Bias by Sarah

Assalamualaikum

Setelah sekian lama aku menghilang diri, tiup habuk sikit dekat blog *fuhhhhh* emm lipas mati pun ada. LOL XD. Tiada masa dan tiada idea nak buat hape dekat blog ni. Jadi biar lahh bersarang. huhhuhu

Rules
  • Add the banner to your entry
  • Tag 2 more kpoppers so they can answer this
  • 5 Fav Boys Group
  • 5 Fav Girls Group
  • 10 Bias
  • Can update in english or malay
  • reason why you love your ultimate bias

5 Fav Boys Group
  • INFINITE
  • B.A.P
  • BIGBANG
  • CNBLUE
  • TEENTOP

5 Fav Girls Group:
  • APINK
  • EXID
  • T-ARA
  • SISTAR
  • 2NE1

10 BIAS
  • Lee Sungyeol
  • Nam woohyun
  • Jang Dongwoo
  • Kim Myungsoo
  • Kim Sungkyu
  • Lee Howon
  • Lee Sungjong
  • L.Joe
  • Jung Eunji
  • Hani

Ultimate bias aku dulu dan sekarang hanya lee sungyeol seorang yang bertakhta di hati. Tak tahu laa kenapa aku suka si gila ni. Cinta pandang pertama aku waktu tengok sesame player dulu. Aku rasa dia ni macam biol-biol sikit. Hahahahhahahahhahahahah rasa je. Lagipun dia tinggi, ciri-ciri lelaki idaman aku. Selain tuh body dia pun takde ler nak ketak-ketak sangat. Sesuai dengan citarasa. Hhahahahaha suka sebab dia choding sangat. Rasa nak sepak. Emmm omeynyaaaaaa. Nampak matang sikit reason aku kali ni. Nak tahu reason aku kenapa minat sungyeol boleh klik sini. Tuh reason aku yang dolo-dolo waktu fanatik sangat dengan kpop. LOL XD


Nak tag sape ehh? Emm ada lagi ke bloggers yang kpopers. Hmmm rasa dah takdok dahhh.



3 comments:

  1. Hai! saya kpopers jgak tapi x de yang tag.. huhu

    ReplyDelete
  2. waaah~ lama dah rasanya x update dgn K-Pop ni. dulu mmg kinda obsessed tp skang dah x.. hehe

    Mira | Pretty Little Things

    ReplyDelete